Perfect Saturday morning!

1

Во еден паралелен свет на блогерството и модниот дизајн овој период беше премногу исполнет за мене, а слободното време ми преставува луксуз. Има денови кога сакам да не го напуштам мојот кревет. Од друга страна пак мислам дека доколку не го имам овој “хаос” во животот нема да сум исполнета. Веќе се ближи крајот на годинат и можам да кажам дека ја сметам за успешна! Позади мене стојат ревијата на факултетот (collection Marble), колекцијата Puzzle во која за прв пат се осмелив да дизајнирам и машка облека, едиторијали, учевството на Модниот викенд во Скопје и како за крај на претходниот месец беше Скопската недела на дизајнот и учевството во работилницата каде ми беше вистинско задоволство да учевствувам.

2
Catalogue review –FWSK  A/W 16/17

Ова беше тоа што ми требаше долго време. Кафе и доручек во кревет, во омилената свилена ноќница, со навраќање на ситe настани во изминатиот период е пример за совршено саботно утро.

4

3
Happy 1st birthday Portret magazine!

5

photo credits: Luka Radovic

With love,

DGjurovska

Leave a Reply

