The perfect spring dress!

IMG_20170522_112625_042

IMG_20170522_112105_236

На мојот блог никогаш не “пласирам” нешто што јас лично не би го носела. Преку моите комбинации се надевам дека ви давам инспирација за вашиот следен оутфит. Сите кои ме следите знаете дека веќе 2 месеци соработувам со Tom Tailor бренд кој е можеби  basic но сите парчиња се со одличен квалитет и лесни за комбинирање. Оддамна не сум го прокоментирала на овој начин она што сум го искомбинирала за новиот блог пост па решив да малку се навратам на тоа и да го оставам на страна она што веќе сигурно сте го забележиле, споделување на моето расположение меѓу редови.

Овој пат се одлучив за фустан кој е одличен за летниот период, иако времето е непредвидливо сепак топлите денови се на повидок. Фустан со голи рамања секогаш ми бил едно од омилените парчиња, се одлучив за белата варијанта од фустанот и истиот можете да го најдете и во тегет нијанса. Решив да го искомбимирам со патики со принт и мислам дека одлично се вклопија, сакам да спојувам принтови макар на прв поглед не си одговараат но секогаш го велам тоа дека најбитен е начинот на кој ги носите парчињата гардероба.

Можеби звучи смешно но самодовербата е најдобриот аутфит кој можете да го имате. Бидете храбри но и претпазливи и сигурни дека тоа сте вие, често кога ќе видам девојка која има минималистички стил сум воодушевена од тоа како изгледа но од друга страна безразлика дали би ја имала истата комбинација не би се чувствувала пријатно и самоуверенo бидејќи секогаш сум за тоа “more is more” правило кое е “антиправило” во модата но јас го практикувам.

Пред да го напуштите вашиот дом не ја заборавајте вашата самоувереност само така ќе бидете апсолутно горди како изгледате во било кој ден од денот.

IMG_20170522_112335_769

IMG_20170522_112135_340

IMG_20170522_112528_325

Dress: TOM TAILOR

#everywearyougo

Sneakers: LC Waikiki

With love,

DGjurovska

Leave a Reply

